czwartek, 1 listopada 2012

Na koniec października - dokończenie

Z dumą mogę wpisać, że w październiku przebiegałem nawet więcej niż kiedykolwiek wyśniłem:


Powyżej wklejam screena z runkeeper.com z podsumowaniem października. Widać, że łączny dystans jaki przebiegłem to 215 km. Jak to się ma do moich wcześniejszych dokonań? Korzystając z opcji dostępnych na runkeeperze dowiedziałem się, że w poszczególnych miesiącach przebiegłem następującą liczbę kilometrów:

  • lipiec 2012 - 53 km
  • sierpień 2012 - 101 km
  • wrzesień - 84 km
Widać więc, że w październiku poprawiłem się o 114 km w stosunku do najlepszego jak dotąd wyniku! Pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że w kolejnych miesiącach będzie co najmniej tak samo, choć nie ukrywam, że będę się starał mierzyć jeszcze wyżej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz